2014. november 1., szombat

Önéletrajz

Önéletrajz

Farkas Józsefné Klári vagyok. Régóta foglalkozom jógával és tai-chival egyaránt. Jógázni 1995-ben kezdtem el. 1996-ban végeztem el a Természet Gyógyász Akadémián az alternatív mozgás és masszázs terapeuta szakot. 2011-ben végeztem el a Jóga oktatói képzést a Shivananda jóga
központban. Jelenleg is tovább képzéseken veszek részt a Magyar Jóga Akadémián fókuszálva a betegség megelőzésre és a már betegek regenerálására.

Tai-chizni 1997-ben kezdtem. 2012-ben letettem a vizsgát Tai-chi oktatásból. Célom, a rugalmasság és a lelki és fizikai harmónia megőrzése. 





Az én filozófiám az , hogy a rendszeres gyakorlás feloldja mind azokat a blokkokat amelyeket életünk folyamán összegyűjtöttünk, magunkban felhalmoztunk. Ezek a gyakorlás során feloldódnak.



2010-ben pszichológus asszisztensit végeztem a Best-Work-nél, ahol kiváló szakemberek tárták fel  azt a világot előttem amelyet addig ösztönösen éltem. Fantasztikus öröm volt számomra, hogy elém tárták azt a világot amely tudat alattink tudata nélkül történik.

1993-ban elvégeztem az agykontroll tanfolyamot  Dr.Domján Lászlónál. A rendszeres gyakorlásával nagy mértékben fejlődött az intuíció és a a benső és külső világ összehangolása. Fontosnak tartom, hogy a terveink legyenek az életben és azt is, hogy ezek a tervek tudatosak legyenek. Lényeges a folyamatos fejlődés és ennek felhasználása az élet területén.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése